SUDECKIE ŚNIADANIE BIZNESOWE

GoTechnologies Sp. z o.o. we współpracy z firmą Doradztwo-Ekonomiczno Finansowe Sp. o.o. i przy patronacie honorowym Sudeckiej Izby Przemysłowo-Handlowej w Świdnicy ma zaszczyt zaprosić Państwa Firmę na spotkanie biznesowe, które odbędzie się w dniu 27 marca 2014r. w Świdnicy ul. Rynek 1a, w godz. od 9.00 do 11.00 w siedzibie Sudeckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (wstęp bezpłatny).

Cel spotkania:
• Uzyskanie odpowiedzi na nurtujące pytania:
• Jak zwiększać zyski wykorzystując narzędzia i rozwiązania IT w sektorze MŚP?
• Jak optymalizować procesy biznesowe?
• Jak znajdywać i eliminować ograniczenia, które limitują rozwój, zyski, czy potencjał ludzki?
• Jak stawać się konkurencyjnym i jak zwiększać lojalność klientów?
• Jak budować prestiż firmy i jak efektywnie wykorzystać Internet (kanał eCommerce)?
• Jak skorzystać z najtańszego finansowania na rynku w postaci pożyczek JEREMY?
• Jak wykorzystać środki Unijne by rozwijać swój biznes w kontekście dotacji na lata 2014-2020

• Wymiana doświadczeń – dobre praktyki:
Praktycy, doświadczeni i nagradzani przedsiębiorcy i menedżerowie, a zarazem wykładowcy uczelni wyższych – podzielą się z Państwem skutecznymi rozwiązaniami w zakresie wsparcia procesów biznesowych, rozwoju kanałów sprzedażowych - MultiChannel z wykorzystaniem narzędzi i technologii IT, a także udzielą rad i podpowiedzi w jaki sposób wykorzystać pożyczki JEREMIE oraz w jaki sposób przygotować się do wykorzystania dotacji na lata 2014-2020.
Zaprezentują cenne rozwiązania, które zostały wdrożone w najlepszych polskich przedsiębiorstwach i które są czynnikiem ich trwałego rozwoju m.in. w: Kruk SA; Militaria.pl; Grupa PCC.EU; MerlinX; Grupa Ergo, Wemeco Poland Sp. z o.o, Feerum S.A., Kowary Dywan Sp. z o.o., Arkas Sp. z o.o., .Akademia Leona Koźmińskiego. Są one rozsądne kosztowo, można je implementować z powodzeniem w sektorze MŚP, a dzięki którym:
poprawiono zyskowność biznesu,
skutecznie wsparto biznes i zintensyfikowano sprzedaż poprzez wdrożenie narzędzi IT,
dokonano optymalizacji procesów biznesowych,
uzyskano najwyższy standard pracy oraz jakość świadczonych usług,
zwiększono lojalność klientów,
pozyskano bezzwrotne oraz zwrotne fundusze na rozwój firmy,
zwiększono przychody oraz konkurencyjność firmy,
wprowadzono produkty na nowe rynku zbytu,
zbudowano przewagę konkurencyjną firmy

Program spotkania:
8.45 – 9.00 Poczęstunek: kawa, herbata, kanapka, ciastko
9.00 – 9.30 Strategie sprzedażowe:
• Identyfikowanie i eliminowanie ograniczeń, które limitują sprzedaż (Theory of Constraints, TOC – w praktyce),
• Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firmy – jak robią to inni,
• Turbodoładowanie sprzedaży - efekt TOPS i Multichannel Sales,
Marek Pietkiewicz
9.30 – 10.00 Technologie i narzędzia IT – dobre jest wrogiem wielkiego:
• Świat się zmienia, a technologia staje się centralnym systemem nerwowym przedsiębiorstwa,
• Jak z IT uczynić wehikuł swojego rozwoju (każdego dnia do przodu - dobre praktyki),
Łukasz Neuman
10.00 – 10.20 Jak usprawnić swój biznes w świecie internetu – eCommerce dla odważnych. Trudne pytania-odpowiedzi (dobre praktyki):
• Czy Twoja strona www. zachęca do zakupów i powrotów?
• Czy dokonujesz oceny efektywności narzędzi www.?
• Czy znasz opinię klientów nt. jakości Twoich usług?
• Czy budujesz przewagę konkurencyjną w sieci?
Przemysław Federowicz
10.20 – 10.40
W jaki sposób skutecznie rozwijać firmę wykorzystując obecne oraz przyszłe możliwości wynikające z dotacji UE w kontekście pożyczek JEREMY oraz budżetu UE na lata 2014-2020.
Mariusz Boczkowski
10.40 – 11.00 Przerwa kawowa – panel dyskusyjny; losowanie nagrody (aplikacja IT); zakończenie

Prelegenci:
• Marek Pietkiewicz
Doświadczony menedżer z ponad 20-letnią praktyką w zakresie budowania i zarządzania dużymi grupami sprzedażowymi (direct, indirect sale) w m.in.: Norwich Union S.A., Mesenger Service Stolica S.A., Arbiter S.A., Fone Sp. z o.o. Współpracował z DGA S.A w charakterze doradcy oraz trenera w zakresie zarządzania sprzedażą i wykorzystaniu narzędzi IT (projekt ogólnopolski). Z wykształcenia ekonomista (Akademia Ekonomiczna) i pedagog (AWF). Certyfikowany trenerem biznesu specjalizujący się w zakresie zarządzania sprzedażą, negocjacji, rekrutacji. Realizował i nadzorował wdrażanie dużych projektów ZZL opartych na systemach IT skierowanych dla biznesu jak i dla administracji publicznej. Był członkiem rady nadzorczej spółki akcyjnej. Wykładowca na Wyższej Szkole Bankowej, autor kilku publikacji i artykułów nt. ZZL.
• Łukasz Neuman
Zdobywca tytułu CIO Roku 2011. Absolwent Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej oraz studiów MBA na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, organizowane we współpracy z Franklin University Ohio. Od 2001 roku zawodowo był związany z Grupą Kapitałową KRUK – współtwórca jej sukcesu. Autor platformy windykacyjnej Delfin. Zbudował obszar IT od podstaw. Zrealizował blisko 200 projektów. Odpowiada za m.in. za budowanie strategii IT w Grupie, zarządzanie obszarem IT, współpracę z klientami, rozwój obszaru IT na rynkach zagranicznych, współpracę z partnerami, bezpieczeństwo, administrację i serwis zasobów IT. W latach 2005-2007 wiceprezes Stowarzyszenia Managerów Call Center. W 2010 roku zdobył dla swojej firmy tytuł Lidera Informatyki. Członek Rady Programowej Klubu CIO. Wyróżniony w konkursie - CIO Roku 2010.
• Przemysław Federowicz
Prezes Zarządu, CEO w GoTechnologies Sp. z o.o., od lat związany z branżą eCommerce oraz IT. W 2012 r. otrzymał wyróżnienie w Konkursie CIO Roku 2012 za projekty internetowe. Ekspert w zakresie audytów IT DueDiligence dla Venture Capitals i Private Equity. Pracował jako CIO w takich firmach jak Militaria.pl, Travelplanet.pl SA i Enovatis SA (wakacje.pl, easygo.pl, last-minute.pl). Specjalizuje się w budowaniu strategii rozwoju spółek z branży eCommerce, Retail i CC w wykorzystaniu najnowszych technologii, w procesach biznesowych na styku IT/biznes, project managemencie oraz audytach IT Due Dilligence. Absolwent Politechniki Wrocławskiej, obecnie realizuje program MBA na Franklin University (Wyższa Szkoła Bankowa). Wykładowca na Akademii Koźmińskiego i Uniwersytecie Ekonomicznym.
• Mariusz Boczkowski
Kierownik Działu Marketingu i Sprzedaży w firmie Doradztwo - Ekonomiczno Finansowe Sp. z o.o., absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego, posiadający wieloletnie doświadczenie w branży dotacji UE, specjalizujący się w pozyskiwaniu finansowania na przedsięwzięcia inwestycyjne prowadzone przez przedsiębiorstwa. Reprezentujący Spółkę, która od prawie 20 lat czynnie buduje kapitały firm poprzez dotację z UE. Lidera firm doradczych (na dolnym śląsku) w branży pozyskiwania dotacji UE wg. Rankingu magazynu FORBES.

Dziś wiedza kosztuje, zatem warto skorzystać z doświadczeń innych, ich podpowiedzi, cennych wskazówek i już przetartych ścieżek w biznesie!
„Odrzucaj ustalony stan rzeczy i myśl nad rozwiązaniami możliwymi do wdrożenia” [Kaizen]

Zgłoszenie uczestnictwa:
Prosimy o potwierdzenie uczestnictwa w śniadaniu biznesowym:
aleksandra.przybylskakowalczyk@siph.pl, bądź telefoniczne: +48 74 8535009

Zaproszenie-25.09.2014.pdf

Copyright © 2024 Sudecka Izba Przemysłowo Handlowa w Swidnicy

Design by Graff